Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Οτι θυμάμαι... χαίρομαι

Το βαρέθηκα ... ένα καφέ έπιπλο που χρόνια τώρα 
παρέμενε μουντό 
Και ως γνωστόν είμαι της αλλαγής...
Του έδωσα και κατάλαβε!



                                    Εδώ μια στάση για καφέ γιατί στο τρίψιμο άρχισε η τρεμούλα
                                                           Ζητήθηκαν και "ειδικές δυνάμεις"
                                     που σχολίαζαν ανενδοίαστα: "Οτι θυμάσαι χαίρεσαι!"


                                          Εδώ η υφή πριν τελειώσει το στρώσιμο...



Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Να σας γλυκάνω..

Καλημέρα φίλες μου!
Επαθα στερητικό ιντερνετικό (διάγνωση ιατρού) παρακαλώ!
Ετσι λοιπόν θα ξεκινήσω την νέα σεζόν με κάτι γλυκό να σας καλοπιάσω! 



Εγινε γρήγορα και απλά με τα γνωστά υλικά... σαντιγί, γιαούρτι, σε ίσα μέρη... αμύγδαλο τριμμένο στο μπλέντερ και ανανά κομμένο σε κομμάτια μικρά για τη γέμιση. Από πάνω βάζω και σιρόπι καραμέλας.. έτσι για να... δείξει!!
Είπαμε γρήγορα και νόστιμα.. τουλάχιστον όπως τα προτιμά η οικογένεια!

  Πάμε πάρα κάτω....



Εδώ ο αγαπημένος μου μπακλαβάς.
Τα υλικά τα γνωρίζετε από τις καλονοικοκυρές του διαδυκτίου!!!
Η διαφορά είναι στο μέλωμα. Τόσο όσο να περάσει λίγο μέσα και να μην στάζει το σιρόπι και  κάνει  το φύλλο μαλακό.
Αφού το κάψουμε σε μικρά κομμάτια όταν είναι ζεστός ρίχνουμε με ένα κουτάλι σούπας κοφτό σε κάθε κομμάτι το σιρόπι. Κρατάει μέρες χωρίς να μαλακώσει!

Να περνάτε καλά όπου και αν είστε!!!

Τέτοια νοικοκυρά κατέληξα... τεμπέλα!

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Ενα πείραμα....

Εκανα μια δοκιμή .
Ετσι για να μην πείτε πως κάθομαι!    
Αρχισα με τον πηλό.
Τον άφησα να ξεραθεί μέχρι που δεν πήγαινε άλλο ....και αυτό γιατί βαριόμουν!

Πήρα τις νερομπογιές μου και άρχισα να πασαλείβω!
Ετριβα που λέτε  με  χοντρό γυαλόχαρτο  έσβησα .. κάποια σημεία και ξανά το τρίψιμο!
Ε, τι να κάνει πήρε την μορφή που ήθελα. Το παράτησα  δεν ξέρω πόσες ημέρες ...
και μετά αναφώνησα! 
Που είσαι Σωσώ να με καμαρώσεις!!!!  

Είχα ένα ματ πλαστικό κομμάτι σαν αυτά που χρησιμοποιούν για τραπεζομάντιλο!  
Εκοψα τα λουλούδια με τα φυλλαράκια...όπως τα βλέπετε...
Τα κόλλησα με την κόλα  δυο χέρια και ήρθε και έδεσε !
Κάτι σαν ντεκουπάζ ένα πράγμα να μου φύγει ο καημός! 
                                                                                 
Εβαλα και κρακελέ από πάνω! Ετσι για να το κάνω πιο.... έντεχνο!



   
 

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Εστω ένα στολίδι.....

-Κουνήσου!Φτιάξε κάτι.. φτάσανε τα Χριστούγεννα! Εξω από την πόρτα είναι!
-Και γιατί καλέ δεν ανοίγουμε να περάσουν μέσα;
-Γιατί είσαι μια τεμπέλα και μισή!
-Το μισή ας το! Ολοκληρωμένη είμαι!

Αυτή η στρίγγλα η συνείδηση δεν σ'αφήνει να ησυχάσεις! 
Αντε να φτιάξω κάτι στα γρήγορα να το βάλω στο τραπέζι να σκάσει πια!
Μου αρέσει που βλέπω τις δικές σας ετοιμασίες.... είσαστε προκομμένες πολλές φορές το σκέφτομαι!
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!




Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Διακόσμηση ξύλου με μέταλλο.....

Τεμπέλιαζα το καλοκαίρι...
Κάποιες στιγμές αναλαμπής με έφερναν να καθίσω στο τραπέζι "εργασίας"
                                                              Ξεκινάμε λοιπόν....


                                                 Ενα κηροπήγιο που το χρώμα του ήταν μπεζ...
Το "έκαψα" λοιπόν να φύγει το χρώμα το πέρασα σε δύο αποχρώσεις  νερομπογιάς με ένα σφουγγαράκι. Στη συνέχεια το γνωστό καλάι έκανε τη δουλειά του και κολλήθηκε.

Φτιαγμένο κατά τον ίδιο τρόπο  και στη συνέχεια τα σχέδια με το καλάι έγιναν, αφού σφυροκοπήθηκαν με λύσσα!

                                          Λεπτομέρεια της....λύσσας!

 
                                          Καλάι και χαλκό είχαμε... να και μια καρφίτσα.

                                         
                                                 Και μια δεύτερη....

                                           Ενα για το λαιμό....
 
                                               Πάρε και ένα δαχτυλίδι.... Το "κάψιμο" είναι μια ιδέα της ElenaG , που φυσικά το δικό μου αποτέλεσμα απέχει  πολύ από τα δικά της!!!!! Και ας μη τις δείχνει....κάνει καταπληκτικές κατασκευές!!!!!!

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Διακοσμητικοί μαγνήτες για το ψυγείο...

Διαθέσιμος χρόνος  αρκετός να σε πνίξει!
Σήκω και ασχολήσου.. θυμάσαι που δεν έφτανε η μέρα;
Ναι εαυτέ μου κατεργάρη.. εσένα το λέω!


Τι έχουμε πρόχειρο;
Α, τα διαφημιστικά μαγνητάκια... ωραία! Μάζεψε ότι άλλο σου περισσεύει από όλα αυτά που κρατάς..
Κοχύλια.. κορδόνια.. πάνινα λουλούδια.. τα κουτιά να είναι καλά και η θερμοκόλα!

                                            Λουλουδισμένο θέμα και ας μην έχει ευωδιά..


 


                                          Θαλασσινό ....

Ελα μη βαριέσαι... δεν είναι δικαιολογία η ζέστη... λίγα μικρότερα και κρέμασε τα στο ψυγείο...

Στη φωτογράφηση είσαι ..για κλάματα! Πάρε το απόφαση!

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Καλοκαιρινό σκηνικό... στο σαλόνι..


Ατμόσφαιρα καλοκαιρινής βραδυάς μπορείς να φτιάξεις σ'ένα καναπέ.. χαμηλώνοντας τα φώτα...
Δεν χρειάζονται πολλά.. μουσική ..και το φως των κεριών με μπόλικη δόση φαντασίας...



Μια πιατέλα παρατημένη .. βάζεις λίγο χρώμα.. κολλάς βότσαλα και ρεσώ..

Για περισσότερη νοσταλγία αφαιρείς τα πολλά...


Μια σύνθεση με ότι έχεις μαζέψει από τις ακροθαλασσιές....

Σβήσε τα φώτα...

Και ένα κερί με καλούπι που είναι φτιαγμένο από καιρό ..

Χωρίς κόπο μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να πας όπου θέλεις...
Καλό βράδυ!