Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Να σας γλυκάνω..

Καλημέρα φίλες μου!
Επαθα στερητικό ιντερνετικό (διάγνωση ιατρού) παρακαλώ!
Ετσι λοιπόν θα ξεκινήσω την νέα σεζόν με κάτι γλυκό να σας καλοπιάσω! 



Εγινε γρήγορα και απλά με τα γνωστά υλικά... σαντιγί, γιαούρτι, σε ίσα μέρη... αμύγδαλο τριμμένο στο μπλέντερ και ανανά κομμένο σε κομμάτια μικρά για τη γέμιση. Από πάνω βάζω και σιρόπι καραμέλας.. έτσι για να... δείξει!!
Είπαμε γρήγορα και νόστιμα.. τουλάχιστον όπως τα προτιμά η οικογένεια!

  Πάμε πάρα κάτω....



Εδώ ο αγαπημένος μου μπακλαβάς.
Τα υλικά τα γνωρίζετε από τις καλονοικοκυρές του διαδυκτίου!!!
Η διαφορά είναι στο μέλωμα. Τόσο όσο να περάσει λίγο μέσα και να μην στάζει το σιρόπι και  κάνει  το φύλλο μαλακό.
Αφού το κάψουμε σε μικρά κομμάτια όταν είναι ζεστός ρίχνουμε με ένα κουτάλι σούπας κοφτό σε κάθε κομμάτι το σιρόπι. Κρατάει μέρες χωρίς να μαλακώσει!

Να περνάτε καλά όπου και αν είστε!!!

Τέτοια νοικοκυρά κατέληξα... τεμπέλα!

9 σχόλια:

Mary είπε...

ΣΛΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΡΠ!!!
Τα πιο απλά είναι και τα πιο νόστιμα, γεια στα χεράκια σου κοριτσάκι μου!

Εσύ αγάπη μου, δεν είσαι πλασμένη για να περνάς τις ώρες σου στην κουζίνα...
Κανονικά πρέπει να είσαι ξαπλωμένη στον καναπέ σαν οδαλίσκη και να στα φέρνουν όλα στο χέρι! (Σε βλέπω που χαχανίζεις!)

Φιλάκια πολλά πολλά πολλά καρδούλα μου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πές της τα βρε ΜΑΙΡΥ μου να μην της τα λεω εγώ.. ε..μα πιά!!! σαν οδαλίσκη.. να μην πω σαν Σουλτάνα....πρέπει να κάαααθεται... τωρα που έχει και τα μεγαλεία... έ Αντιγονακι μας;; ομως την αλήθεια να την πούμε ..ενα τοσο νοστιμο και γρήγορο γλυκακι θα το θελαμε και εμεις...χι.χιχ. να το κανουμε και να το φάμε κι όλας..χι.χιχ. ..αντε μας γλύκανες για τα καλά..αγαπη μου.. φιλί...γλυκό

Pepi είπε...

Και είπαμε να χάσουμε κανένα κιλό!! Με τόσες γλυκο-νοστιμιές , δεν το βλέπω!! Η μάλλον το βλέπω να λιώνει στο στόμα!! χαχα!! Γεια στα χεράκια σου και να'σαι πάντα καλά!!

oldthings είπε...

Τέτοια γλυκιά ανάρτηση που να συγκρατηθούμε ??? Έρχεται σιγά -σιγά και ο χειμώνας ,πάνω η ζυγαριά !!
Να είσαι καλά Γιαγιά Αντιγόνη ,να γλυκαίνεις την οικογένεια σου και εμάς !Καλή σου μέρα !

Marie-Anne είπε...

Καλύτερη και πιό γλυκιά αρχή νέας σαιζόν δεν γινόταν!!!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα, Αντιγόνη μας!!
Φιλάκια!!!!!

Φιλία είπε...

Κούκλα, πρήστηκαν οι αδένες μου απ' τη συρροή σάλιου με τα μπακλαβαδάκια!
Θα είναι φανταστικά!!!! Αλλά και το "γρήγορο", νοστιμότατο!!!! Ευχαριστούμε...
Φιλάκια καλοκαιρινά
ΥΓ. Αν είναι έτσι οι τεμπέλες.... εγώ πάω για φούντο κατ' ευθείαν!

Katrina είπε...

Ευχαριστω για τα καλα σου λογια να εισαι καλα!!!!!!Θα τα λεμε!!!!!

gwgw είπε...

Χρονια πολλα γιαγια Αντιγονη,πολυχρονη με υγεια και ο,τι επιθυμεις!!!
Καλο μηνα,και καλο φθινοπωρο φιλια!!!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Είμαι το φθηνιάρικο πορνίδιο της Κορίνθου, της Νομικής Αθηνών και της ELSA Athens. Η Κατερίνα Κασκαντίρη με τ'όνομα!

Μπορεί να είμαι κωλόχοντρη και σκατομούρα αλλά το βρωμιάρικο μουνί μου και η ξεχειλωμένη κωλάρα μου έχουν προσελκύσει πολλές πούτσες.

Μου αρέσει να τελειώνουν στην μάπα μου και να απλώνω το σπέρμα σε όλο μου το σώμα!