Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πλεχτό χωρίς βελόνες!

Είχα ένα κουβάρι νήμα να το αρχίσω... κάποτε.
Προχθές το βράδυ, μετά από το μπούρου-μπούρου
με την
πουαντερί, από τα γέλια με έπιασε αυπνία.
Οταν σας λέω γέλια πιστέψτε με μέχρι ακράτειας.
Ηθελα να κάνω χειροτεχνίες βραδυάτικα!
Βρε που είμαι οι βελόνες; Τίποτα!
Στρώνω το μαλλί στο μήκος ενός κασκόλ.
Είχα και νήμα ελαστικό για τα κοσμήματα και άρχισα να το δένω σε απόσταση
κοντινή. Από το σφίξιμο δεν φαίνεται το δέσιμο! 
Και σε ένα τέταρτο ήταν έτοιμο!
Η "πλέξη" λέγεται.... πουαντερί!!!!

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Διακοσμητικές λεπτομέρειες με μέταλλο.

                                          Μεταμόρφωση μιας θήκης μεταλλικής σε κηροπήγιο. 
                                          Εδώ είναι η λεπτομέρεια της διακόσμησης...

  
                                          Με το κερί αναμμένο....

Για τη μεταλλική διακόσμηση, αγοράζουμε από το χρωματοπωλείο "μολύβι" που είναι τυλιγμένο σε κουβαρίστρα. Με το ηλεκτρικό κολλητήρι αρχίζει να λιώνει και να παίρνει όποιο σχήμα του δώσουμε παραδομένο στις διαθέσεις μας. Παγώνει γρήγορα και βγαίνει από τη βάση που το παιδέψαμε!  
 Αν θέλουμε να το "στολίσουμε" περισσότερο του προσθέτουμε σμάλτο χρωματιστό. Το περνάμε με διάφανο βερνίκι, μη μας μαυρίσει και αναλόγως διακοσμούμε είτε συρμάτινες κατασκευές όπως έχω κάνει εδώ. Αν θέλετε θα σας δείξω πώς γίνονται. Αυτή την έφτιαξα για την ανιψιά μου.


Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικη κατασκευή με λουλούδια.


Αν έχετε καλές σχέσεις με τον ανθοπώλη σας ζητήστε του 
ένα κομμάτι σφουγγάρι που χρησιμοποιεί
για τις φρέσκες κατασκευές.. μέρες που είναι δεν θα σας χαλάσει το χατήρι!

                                          Βυθίστε το σφουγγάρι σε ένα δοχείο να ρουφήξει νερό μέχρι σκασμού!
Ενα δοχείο να το χωράει όλο και θα βρίσκεται κάπου .. ψάξτε καλά.. εκεί στο ντουλάπι χωμένο είναι..
Αρχίζουμε το σχέδιο πάντα σταυρωτά. Στη συνέχεια το γεμίζουμε βυθίζοντας τα κομμάτια από τα λουλούδια και τα κλαδιά έχουμε επιλέξει. Βάλτε όποια χρώματα σας αρέσουν και στολίστε το σύμφωνα με το γούστο σας. Έμπνευση και φαντασία έχετε αποδεδειγμένα!!!!!!

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Διακοσμητικά κεριά.



       Οχι δεν βράζουμε σούπα. Κάποια παλιά κεριά είναι που θέλουν ανανέωση. Τα βάζουμε
       σε μεταλλικό δοχείο και με την τεχνική του μπεν-μαρί τα αφήνουμε να λιώσουν...




                                          Σ'ένα ποτήρι γεμίζουμε το υγρό. Οταν πήξει βυθίζουμε
                                          με προσοχή ένα ρεσώ, έτσι ώστε να μη μας καίγεται
                                          το κερί.

                                          Με ένα σφυράκι, βγάζουμε το άχτι μας στο ποτήρι.
                                          Οταν ακόμα είναι μαλακό του δίνουμε και σχήμα.

Ανάλογα με τα κέφια μας και τα περισσεύματα της ανακύκλωσης συνεχίζουμε. Προσοχή στα σπασμένα γυαλιά!!! 

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ενα κολιέ εύκολο.....

Είναι το κολιέ της Αγγελικούλας που έφτιαξα 
για τη γιορτή της.
 Σύρμα, κορδόνι δερμάτινο, χάντρες, πένσες και μπόλικη τρέλα είναι τα υλικά!
Συνήθως τα κολιέ που φτιάχνω στα κορίτσια μου, ανιψιές, βαφτιστήρες, έχουν αυτό το στυλ,
                                                       να μη κουμπώνουν!


                                          Περνάω πρώτα το κορδόνι και στη συνέχεια ότι
                                          κατεβάσει η κεφαλή μου!

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Απλό και γρήγορο.


Χωρίς πολλά φτιασίδια, γρήγορο, πανεύκολο!!
Τα ξύλα είναι 1.35.. πέρασαν την εφηβεία και άλλο μπόι δεν θα πάρουν!
Για να μην είναι άχαρα τους στερέωσα ένα στεφάνι
να κάνουν και αυτά τη "φιγούρα" τους.. μέρες που είναι...

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Πιατέλα στολισμένη..



Οι λεπτομέρειες για να δείτε πως είναι στολισμένα..
Με υλικά απλά..
Μη μου πεις δεν έχεις ένα κομμάτι βελούδο...
Κορδέλες ξεχασμένες..