| Είχα και νήμα ελαστικό για τα κοσμήματα και άρχισα να το δένω σε απόσταση κοντινή. Από το σφίξιμο δεν φαίνεται το δέσιμο! |
| Και σε ένα τέταρτο ήταν έτοιμο! Η "πλέξη" λέγεται.... πουαντερί!!!! |
| Είχα και νήμα ελαστικό για τα κοσμήματα και άρχισα να το δένω σε απόσταση κοντινή. Από το σφίξιμο δεν φαίνεται το δέσιμο! |
| Και σε ένα τέταρτο ήταν έτοιμο! Η "πλέξη" λέγεται.... πουαντερί!!!! |