Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Διακοσμητικά κεριά.



       Οχι δεν βράζουμε σούπα. Κάποια παλιά κεριά είναι που θέλουν ανανέωση. Τα βάζουμε
       σε μεταλλικό δοχείο και με την τεχνική του μπεν-μαρί τα αφήνουμε να λιώσουν...




                                          Σ'ένα ποτήρι γεμίζουμε το υγρό. Οταν πήξει βυθίζουμε
                                          με προσοχή ένα ρεσώ, έτσι ώστε να μη μας καίγεται
                                          το κερί.

                                          Με ένα σφυράκι, βγάζουμε το άχτι μας στο ποτήρι.
                                          Οταν ακόμα είναι μαλακό του δίνουμε και σχήμα.

Ανάλογα με τα κέφια μας και τα περισσεύματα της ανακύκλωσης συνεχίζουμε. Προσοχή στα σπασμένα γυαλιά!!! 

17 σχόλια:

Maria είπε...

TO MEΓΑΛΟ ΤΟ ΣΤΡΟΓΥΛΛΟ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!...
ΟΧΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ...ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ομορφαααααααααααα!!!!

SpIrToKoYto είπε...

λίμπα θα τα κάνω...οτι παλιό ποτήρι και μπουκάλι θα πληρώσει τα σπασμένα...
φιλιά αγαπημένη μου..-:))

Rena είπε...

Ασε εγώ τα σπάω τα έτσι χωρίς λόγο πονεμένη ιστορία, δεν μου μένουν ούτε για να πιούμε νερό όχι για να φτιάξω κεριά κάτι άλλο πρέπει να βρω για καλούπι γιατί μου άρεσε πολύ η ιδέα!

Ρεβεκκα είπε...

Eυχαριστουμε για τις ομορφες ιδεες σου.Καλο βραδυ κ φιλια...

Ειρηνη Σ είπε...

σευχαρηστουμε για την ιδεα
να εισαι καλα

ElenaG είπε...

Άκου γιαγιά ένα ωραίο κόλπο...
μεταξύ μας αυτό!XA!XA!
Παίρνεις ένα κουτί κονσέρβας ότι σχήμα θέλεις η ότι έχεις!
Βάζεις το φιτίλι σου και το στερεώνεις
(για να μην σου πέσει μέσα...και το ψάχνεις!)
Το γεμίζεις παγάκια
και στο τέλος το γεμίζεις με κερί λιωμένο!
Προσεχτικά φυσικά και όχι η μούρη από πάνω!
κόβεις μετά το κουτί και έχεις ένα ωραίο κερί!
(κάτι σαν ώριμο τυρί με τρύπες!)
Αν θέλεις μπορείς να το βάψεις με spray χρυσό η ασημένιο!
Αυτά γιαγιάκα μου και σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

Τρελαίνομαι για κεριά!!!
Εχω μια τρελη ξαδερφη που τα φτιαχνει απο το μηδεν και με εχει προμηθευσει με μπολικα!

Ειδικα τα αρωματικα ειναι τέλεια και φτιάχνουν και σεξυ κλίμα...ξερεις τωρα εσυ τι εννοω!!

:)))

φιλια

lourdi lourdaki είπε...

Α!Και οχι τιποτα αλλο..δεν εχω κερι για κερι σπιτι τα εχω λιωσει ολα!..και εχει Νόνα μου και μια κακοκαιρια..ελπιζω να μη κοπει το ρευμα.. σε φιλω και καλο Σ/Κ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΤΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!!!!

ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΚΕΡΙΑ.. ΚΡΕΜΕΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΟΡΜΑΚΙ ΣΑΣ... ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ΚΑΙ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΣΜΑ!!!

ΜΑ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΛΙΟΓΡΙΑ!!!

NANTIA είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη, καλέ εσύ πήρες φόρα! Μάλλον την είχες, αλλά δεν την έδειχνες! Καταπληκτική η ιδέα με τα κεριά και υπέροχο και το προηγούμενο κολιεδάκι!
Πολύ σε χαίρομαι!
Μια γλυκιά καληνύχτα!

vasiliki είπε...

Μας εντυπωσιάζεις πάντα!!!!
Μπράβο έτσι σε θέλω ,άντε και τα σπασμένα θα τα βγάλουμε στα κεριά χαχαχα
φιλί με αγκαλιά

Unknown είπε...

Eίναι υπέροχα τα κεριά γιαγιά!!! Ακόμα δεν έχω αλλά σύντομα θα αποκτήσω περισσεύματα κεριών και θα τα αξιοποιήσω!!!
Φιλια

55fm είπε...

Mε τα κεριά έχω ιδιαίτερη σχέση,μου είναι απαραίτητα να υπάρχουν και να δημιουργούν τη ζεστή τους ατμόσφαιρα!
Είναι πολύ όμορφα τα κεριά σου χρυσοχέρα μου και τα γήινα χρώματά τους είναι τόσο χαλαρωτικά!
Φιλιά!

zoyzoy είπε...

Υπέροχη ιδέα κάποτε ανακάτευα και'γω και'φτιαχνα αλλά αυτό με το ρεσό πολύ καλή ιδέα !

Φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα γιαγιά!
Το blogaki αυτό είναι πολύ δημιουργικό κ τρελαίνομαι
για διακοσμητικά κλπ!
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές
να χεις! Σμουατςςςς

Ηλιογεννητη είπε...

Υπέροχη ιδέα θα αναναιωσω όλα τα κεριά μου να είσαι καλά και να δημιουργείς!