Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Αποξηραμένα και άλλα.......

Μια ανθοδέσμη με κίτρινα τριαντάφυλλα..

δεν επιτρέπετε να πάει χαμένη...
Την βάζουμε σε σκοτεινό σημείο γυρισμένη ανάποδα με ένα σχοινί να κρέμεται.. σαν τα σκόρδα καλή ώρα...
Μόλις φύγουν τα υγρά αποξηραίνεται διατηρώντας το χρώμα της (μαραμένα τα γιούλια και οι βιόλες.._) .. καμία σχέση!


Εδώ λοιπόν έχουμε το ματσάκι αποξηραμένο.. κόλλα .. ένα πιατάκι.. ή ότι μας βρίσκεται μπροστά.. και σφουγγάρι αγορασμένο από ανθοπωλείο για φυτά αποξηραμένα.. (σας τρέλανα με την επανάληψη!)
Τοποθετούμε το στέλεχος στο ύψος που θέλουμε και ιδού...
 Αντε και παραδίπλα "παίρνει" το μάτι μου ένα κομμάτι κόκκινο βελούδο....
Είναι να μην ανοίξω τα κουτιά!
Εφημερίδες και γεμίζουμε.. ως ότου γίνει σακουλάκι.. συρραπτικό έχουμε.. χαντρούλες.. παλιά στολίδια ατάκτως "πεταμένα"..η κόλα (ατλακόλ) θα βοηθήσει ...
Η φωτογραφία λίγο θολή... αλλά το αποτέλεσμα φαίνεται

11 σχόλια:

πουαντερι είπε...

αααα!!! διμηουργικη σε βρισκω πολυ!!!
Η ανθοδεσμη σου σαν ζωντανη φαινεται, ωραια εγινε.
Οσο για το στολιδι; σου αφιερώνω:
Στολιδι εισαι μονη σου πανάθεμα το μπόι σου......απο το γνωστο παλιο ασμα!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΤΑ ΨΕΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΚ ΜΑΛΛΙΩΝ .ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΝΑ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΦΙΝΕΤΣΑΤΟ ΣΤΟΛΙΔΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

Μαίρη (Ginger) είπε...

πόσο καιρό είχες αγαπημένη μου να δημιουργήσεις. Εμένα μ'ενδιαφέρει το νόημα πίσω απ'τη δημιουργία = είμαι καλά!

Τ'αποξηραμένα τ'αποφεύγω γιατί το φενκ σουι δεν τα θέλει. Βεβαια την πρώτη γαμηλια ανθοδέσμη μου την έχω εδω αποξηραμένη (μηηηηη μπερδεύεσαι, όταν λέω πρώτη εννοώ η πρώτη απ'τους 2 γάμους μας με τον Ακος).

Φιλάκια αγαπημένη μου και να δημιουργείς πιό συχνά, γιατί η δημιουργία δίνει ζωντάνια.

para-kelsoscooks είπε...

Ότι μαθαίνεις, καλό είναι. Που ξέρεις;
Η ανθοδέσμη έχει διατηρήσει ΄΄ζωντανό΄΄ το χρώμα της.

Rena είπε...

Ετσι είχα αποξηράνει την ανθοδέσμη του γάμου μου.
Ωραία η σύνθεση σου!!!
Φιλιά!!!

Unknown είπε...

...Καλησπέρα...
...Για τα λουλούδια, μπορεί να μάθω να τα φτιάχνω κι εγώ.. να διατηρούνται και να φαίνονται τόσο όμορφα...
...Για τα υπόλοιπα που πας να μας μάθεις...
...δεν το υπόσχομαι.
Καλό σου βράδυ Αντιγόνη.
Κωστής

Frezia είπε...

Ωραία!βρήκα τρόπο να αξιοποιήσω τις
χάντρες που κάθονται στο πατάρι!
Ευχαριστώ...

χρυσάνθη είπε...

Τέλεια αποξήρανση!!Το χρώμα παρέμεινε έντονο "ατόφιο"!!!
Το στολιδάκι εξαιρετικό !!!!Και του χρόνου Αντιγονάκι μου , με υγεία!!!!

Mania είπε...

Η ανθοσμένη σου φαίνεται πολύ ζωηρή ενώ εγώ όσες φορές προσπάθησα τα λουλούδια μαύρισαν!! Καλές γιορτές!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ!!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

...kalorizikh h selida!
Antigonh mou,
Eyxes apo kardia!
Yiwta
astoriani,NY